Zoek in de veel gestelde vragen:

Geven jullie korting/gratis kramen weg als ik mijn spullen voor een goed doel verkoop?

Hoewel wij het doel van uw initiatief zeer lovenswaardig en nobel vinden kunnen wij helaas niet tegemoet komen aan uw verzoek om een financiële bijdrage.

Mag ik etenswaren bij jullie verkopen?

    Nee het is verboden om etenswaren bij ons te verkopen, ook geen voorverpakt eten of snoep.

    Het is niet mogelijk om met een foodtruck op onze markten te komen staan, wij hebben vaste afspraken voor de catering van onze markten.

    Mag ik nieuwe goederen / partij goederen aanbieden op jullie markten?
    • Op onze vlooienmarken mogen enkel tweedehandse goederen verkocht worden (m.u.v. de markt in het Mecc Maastricht)
    • Op onze straat/luikse markten zijn nieuwe/partij goederen wel toegestaan (dit staat dan op de pagina van de markt vermeld)
    • Bij twijfel kunt u het beste contact met ons opnemen
    • De verkoop van parfum, cosmetica en verzorgingsproducten is niet toegestaan op onze markten
    Kan ik met mijn foodtruck op jullie markt mijn etenswaren verkopen?

    Nee, wij hebben vaste afspraken gemaakt voor de catering van de markten

    Hoeveel mensen mogen er per gehuurde kraam naar binnen?

    Er mogen 2 volwassen mensen per gehuurde kraam mee naar binnen, overige familie en vrienden moeten entree betalen.

    Kinderen tot 12 jaar mogen gratis naar binnen.

    Is het mogelijk een kraam bij aankomst (contant) af te rekenen?
    • Het is niet mogelijk een kraam contant te betalen bij aankomst, heeft u niet via de website geboekt en afgerekend dan is er helaas geen kraam voor u beschikbaar.
    • Een kraam kan enkel via deze website worden gereserveerd. Er kan niet telefonisch of via de mail gereserveerd worden.
    • Een kraam is pas bevestigd nadat u deze online heeft afgerekend via onze website, dit kan eenvoudig met iDeal of Paypal
    Hoe kan ik een kraam reserveren?
    • Een kraam reserveert u eenvoudig door op een van de markten in de markt agenda te klikken.
    • Een kraam kan enkel via deze website worden gereserveerd. Er kan niet telefonisch of via de mail gereserveerd worden.
    • Een kraam is pas bevestigd nadat u deze online heeft afgerekend via onze website, dit kan eenvoudig met iDeal.
    • Het is niet mogelijk een kraam contant te betalen bij aankomst, heeft u niet via de website geboekt dan is er helaas geen kraam voor u beschikbaar.
    Kan ik een voorkeur doorgeven voor mijn plek op de markt? Bijvoorbeeld een hoek kraam?
    • Het is niet mogelijk van te voren een voorkeur aan te geven voor uw plek op de markt, u krijgt een kraam toegewezen op volgorde van binnenkomst.
    • Zorg dus dat u op tijd aanwezig bent als u graag een hoek kraam wilt hebben.
    • (Bij straat markten kunnen bewoners wel aangeven dat de kraam voor hun eigen huis wordt geplaatst)
    Ik wil graag een extra kraam bijboeken, is dat mogelijk?
    • Jazeker, u kunt de extra kraam via onze site boeken. 
    • Tijdens het afrekenen van de kraam kunt u aanvinken dat het om een extra kraam gaat, en eventueel het originele boekingsnummer invullen.
    Als ik meerdere kramen boek, staan deze dan bij elkaar?

    Als u meerdere kramen boekt staan deze altijd bij elkaar, ook als u later een extra kraam bij boekt.

    Ik heb na het boeken van mijn kraam geen email ontvangen

    Heeft u na het boeken van uw kraam geen email ontvangen? Stuur dan een email naar: info@org-vac.nl dan lossen wij het voor u op.

    Waar kan ik mijn voucher invoeren?
    • Stap 1: klik op de markt waarvoor u een kraam wilt boeken, en klik op markt kraam boeken.
    • Stap 2: vul uw gegevens in.
    • Stap 3: vul uw voucher code in het vak “voucher code” en druk op voucher toepassen.
    • Stap 4: klik op afrekenen.
    Kan ik een hoek kraam reserveren?
    • Het is niet mogelijk van te voren een voorkeur aan te geven voor uw plek op de markt, u krijgt een kraam toegewezen op volgorde van binnenkomst.
    • Zorg dus dat u op tijd aanwezig bent als u graag een hoek kraam wilt hebben